FAQ (Питання та відповіді)

Ви зможете розрахуватися готівкою з кур'єром при доставці товару до вас додому.


Якщо ви замовили доставку товару «Нової поштою», ви можете розрахуватися післяплатою на представництві «Нової пошти» при отриманні товару.


 




Щоб оформити замовлення через кошик, вам необхідно вибрати те, що цікавить вас на сайті і натиснути кнопку «Купити».  Після цього у вікні необхідно натиснути кнопку «Оформити замовлення».  Далі виберіть способи оплати та доставки, натисніть «Продовжити оформлення».  На другому кроці оформлення введіть свою контактну інформацію та натисніть кнопку «Оформити замовлення» в кінці форми.  Після цього вам надсилається повідомлення електронної пошти та SMS-повідомлення з номером вашого замовлення.  А тепер просто чекайте, наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб підтвердити замовлення і уточнити деталі.


Ви можете зробити покупку в телефонному режимі.  Просто зв'яжіться з консультантом нашого інтернет-магазину.  У нього ви зможете дізнатися все про цікавить вас товар, визначитися з вибором і зробити замовлення.


Номери телефонів для замовлень:


Київстар (096) 581-90-90


Life :) (093) 071-90-00


Час прийому замовлень:


Понеділок-п'ятниця: з 9.00 до 17.00



Для вашої зручності ми надаємо можливість оформляти замовлення як через кошик замовлень на сайті, так і по телефону Центру обробки замовлень, вказаному в шапці сайту.


Ви можете оплатити товар на нашому сайті за готівковим і безготівковим розрахунком, картами Visa і MasterCard.


 



Для фізичних осіб


При оформленні замовлення (після того, як ви виберете спосіб оплати «Безготівковий») для вас буде сформований рахунок для оплати замовлення.  Ви зможете його оплатити в будь-якому банку (при цьому стягується банківська комісія).  Як тільки оплата надходить на наш розрахунковий рахунок (як правило, гроші надходять на наступний день), товар передається в службу доставки.  Прохання після здійснення оплати проінформувати нашого менеджера.


Якщо виконується замовлення товару, якого немає в наявності, але є у постачальника, то термін доставки збільшиться на кількість днів терміну доставки до магазину. І лише тоді менеджери відправляють товар покупцеві. Про що покупець буде поінформований електронним листом на його поштову адресу.


Для юридичних осіб


Для юридичних осіб (в тому числі платників ПДВ) з оплатою за безготівковим розрахунком можлива доставка в будь-яке місто України, в якому є представництво служби доставки «Нова пошта».  Оформлення замовлення з наданням пакету необхідних документів є при замовленні від 500 грн.



- свідоцтво про державну реєстрацію або виписка з Єдиного державного реєстру;


  - свідоцтво платника ПДВ, якщо клієнт таким є;


  - довіреність на фізичну особу, яка буде отримувати товар.



Наш інтернет-магазин підключений до системи безпечних електронних платежів, завдяки якій ви зможете оплачувати товари і послуги нашого магазину за допомогою будь-якої карти Visa і MasterCard.  Просто при оформленні замовлення вкажіть форму оплати «Карткою Visa і MasterCard» через сервіс Приват24.  Зверніть увагу, що кнопка для оплати картою на сайті стає доступна після оформлення замовлення, на сторінці «Дякую за замовлення».



Для того, щоб скасувати своє замовлення, зателефонуйте: 096 581 90-90 або на будь-який інший номер центру обробки замовлень.  Менеджер видалить ваше замовлення.



Забрати куплений товар з нашого магазину ви можете будь-яким зручним для вас способом: самостійно (з пункту видачі перевізника або з будь-якого нашого магазину) або замовити адресну кур'єрську доставку.


Ви можете самостійно забрати товар з з пункту видачі служби доставки.  Просто вкажіть у формі оформлення замовлення на сайті спосіб доставки «Пункт видачі» або при замовленні по телефону повідомте це менеджеру.



Ви можете замовити доставку придбаного товару кур'єром до дверей вашого будинку.  Просто вкажіть у формі замовлення на сайті спосіб доставки «Адресна доставка» або при замовленні по телефону повідомте це менеджеру.



Графіки роботи кожного окремого представництва:


·  Адреси магазинів:


·  м. Хмільник, вул. Сиротюка, 4 (8.00-20.00)


·  м. Калинівка, вул. Незалежності, 42Б (8.00-20.00)


·  м. Козятин, вул. Грушевського, 23А (8.00-20.00)


·  м. Липовець, вул. Василя Липківського, 32а (8.00-20.00)


·  м. Немирів, вул. Горького, 88

Для реєстрації на сайті необхідно натиснути на кнопку «Реєстрація» в правому верхньому кутку.  У полях для введення потрібно вказати свої контактні дані, придумати і зберегти пароль. 



Реєстрація на сайті дає вам безліч переваг, адже ви зможете:


  -переглядати  історію замовлень;


  -стежити за зміною цін на цікаві для вас товари;


  -завжди знати про новинки та акції інтернет-магазину ТМ «Технотоп»;


  -вести список бажаних покупок;


  -отримувати інформацію про статус виконання свого замовлення або сервісного ремонту.


 



Зверніться по допомогу в службу підтримки нашого сайту.


Або напишіть листа на електронну адресу: orders@tehnotop.com.ua



1. Ви можете ввести в рядку пошуку назву цікавого вам товару і натиснути кнопку «Знайти».

2. В меню з категоріями товарів в спливаючих підрозділах вибираєте цікаву для вас групу товарів і в ній шукаєте необхідний вам продукт.



  У розділах каталогу є фільтри для більш зручного пошуку товару.  Відзначайте галочками ваші характеристики, функції або бренди продукту, і сайт відобразить тільки відповідний вашим запитам товар.


На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія гарантії відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року.



Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, то ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.



-гарантійний талон;


  -товар з повною комплектацією;


  -документ, що підтверджує оплату;


  -заключення сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».



Протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, ви можете обміняти або повернути товар в магазин.


 Для цього потрібно:


 


  Надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника.  Сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок.  Якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону, товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення.


  Мати при собі всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку).


  Щоб товарний вигляд був збережений, тобто  залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді.